بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ
بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ

بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ

یک پیامک

چله ی کلیمیه:
گفته شده اگه ختمی رو میخوایم انجام بدیم از اول ذی القعده تا روز عرفه یعنی 40روز انجامش بدیم خیلی خیلی حاجت میده.این مدت اسمش چله کلیمیه هست و مدت زمانیه که حضرت موسی انجامش داد و بعد اون چله ، خدا رو روئیت کرد.
میگن اگه میخوایم چله ای رو برداریم اگه تو این روزها باشه به حاجت خیلی نزدیکه.
اگه تصمیم دارین ختمی رو شروع کنین نیت کنین و شروع کنین تا 40 روز. ایشالله همگی حاجت روا بشیم.
این چله بسیار به استجاب دعا نزدیکه و از روز پنج شنبه 6 شهریور شروع میشه تا 40 روز
هر ختمی هم میتونین ، ختم حشر ، یس ، صلوات ، حدیث کسا ، واقعه و یا هر ختمه چهل روزه ای!
التماس دعای فراوان

* حاجت ، دعا ، آرزو ، نیت! هر چه اسمش را بگذارم باز هم زیاده خواهی این بنده توست.

خدایـا حســاب و خواستـــه قلبــم بــا تــو...

* میلاد حضرت معصومه (س) ، بانوی آب و آیینه رو به همتون تبریک میگم و روز دختر بر همه دوستای خوب خودم مبارک باشه!
نظرات 2 + ارسال نظر
مهسا چهارشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 03:39 ب.ظ http://www.delane.blogsky.com

wowwwww!!!!
چه باحال بود مژگان جون. ممنون از اطلاع رسانی

خواهش میکنم
چیزی بود که پیامک شد برام و توی نت هم سرچ کردم و گفتم دوستانی که مثل من نمیدونستن در موردش بدونن
ممنونم از حضور همیشگیت

مریم شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:20 ب.ظ

چله نشینی زیارت عاشورا تا برسیم به خود عرفه...
برای منم دعا کن خانومی

در ضمن آخرین سال دخمل بودنتون مبارک بانو

حاجتت قبول مریمی ، خدا قبول کنه

خوشبخت باشی و سعــادتمند مریم عزیز

ممنونم همچنین
سال دیگه دخمل خونه بابایی نیستی ، خانم خونه ای
دعا برا منم یادت نره عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد