بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ
بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ

بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ

تــولد

تولد 27 سالگی من هم گذشت ، خوب و خوش و قشنگ

مرتضی با مشارکت مامان ترتیب یه جشن تولد رو دادن و دوستامو دعوت کردن. سالن خونه رو هم مرتضی مهربونم تزیین کرد و منم کمکش کردم و بادکنک ها رو باد کردم.

بعدازظهر هم رفتیم بیرون و همون جایی که اولین بار همو دیده بودیم و یادآوری خاطرات گذشته نزدیکمون!

روزایی که خدای مهربون یه نگاه ویژه بهمون داشت و چقدر خوب همه کارهارو روبراه کرد برای وصال ...

موقع برگشتن هم کیک خریدیم و وقتی برگشتیم خونه شب شده بود و مامان عزیزم همه کارها رو انجام داده بود.

تا من آماده بشم ، دوستامم که همبازی بچگیم بودن و سالهاست همسایه ایم اومدن و شلوغی و شیطنت ها شروع شد.

همسر مهربونم بعد اینکه موهای خانومشو اتو کرد و کلی ظریف کاری انجام داد  برای راحتی ما تو اتاق من موند و سرشو گرم کرد تا جشن دخترونه ما با حضور مادرعزیزم برگزار بشه!

بعد اینکه بچه ها کلی بالا و پایین پریدن و خودشونو تخلیه کردن ، نوبت شمع فوت کردن و کیک بریدن شد و مرتضی و برادر بزرگمم به جمعمون اضافه شدن!

خلاصه اینکه شب خیلی خوبی و بقول بچه ها ایشالله "آخرین تولد خونه مامان" با کادوهای خوشگل گرفتن تموم شد. 


کلی عکس گرفته شد که من در ادامه چندتاشو میزارم!


و اما عکس کیک



صبح فردا هم با دخترعمو و پسرعمو و خانواده هاشون و برادرم و خانمش ناهار رفتیم جنگل





تـارا و مهران ، نوه های عمو

دخترِ ِ پسرعمو و پسر ِدخترعمو


* این پستو جمعه شب نوشتم و فقط عکسا مونده بود که آپ کنم و منتشرش کنم که مجبور شدیم بخاطر فوت خاله مادر مرتضی که خیلی وقته بخاطر کهولت سن مریض بود و بر اثر سکته مغزی یک هفته بیمارستان بستری بود بیایم رشت و اول میخواستم حذفش کنم ولی امروز یک شنبه با تاخیر کامل و منتشر کردم ولی زمانشو تغییر ندادم.

از همتون برای تبریکای تولدم خیلی زیاد ممنون. 

نظرات 8 + ارسال نظر
جای داداشت یکشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:24 ق.ظ

سلام تولدت مبارک خواهر ایشالا که همیشه خوب و خوش و خوشحال باشی کنار شوهر مهربونت که همیشه همه سال کنارت تولدتو جشن بگیرین

سلام
ممنونم ازتون

مهتاب یکشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:47 ق.ظ

کاش عکس خودت هم میزاشتی میدیدیم آبجی مژگان

یک سبد سیب دوشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:50 ب.ظ

سلام

مبارک باشه بانوی اردیبهشت



ان شاءالله خوشبخت باشید در کنار هم

سلام
ممنونم لیلاجون

مریم سه‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:11 ب.ظ http://najvaye-tanhai.blogsky.com

ای جانم...
عزیزدلم...
ببخش مژگانی که دیر اومدم... دیگه خودت درک می کنی که وقتی جناب همسری کنارت باشه همه چی محو و حتی فراموش میشه... ببخش اگه دیر رسیدم برای تبریک
خوشحالم که اینجوری سوپرایز شدی و غافلگیرت کرد...
همۀ لحظه ها رو بسپار به ذهنت و ثبتش کن برای دخملی و پسملی تون که براش تعریف کنی...
مراقب دلای مهربون و عاشقتون باشین...

سلام مریم جون
اره درکت میکنم عزیزم
بازم ممنونم
تو هم مراقب خودت و همسرت باش.

مریم سه‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:13 ب.ظ http://najvaye-tanhai.blogsky.com

راستی وقتی اومد تو خونه تو سرو و ضعت خوب بود؟؟؟
وااااااااای من اینجوری غافلگیر شدم اما ظاهرم چندان دلچسب نبوده که خودش بهم میگه اینجوری بامزه تر میشی...
ولی خب همه اش میشه خاطره و خدا نیاره روزی که بشه عادت و عادی بشه...... همیشه بابت این موضوع نگرانم

خدا بزرگه...
عشق رو باید مث پستای وبلاگمون هر روز آپ کنیم...
شماره ام رو گذاشتم دوست داشتی زنگ بزن حرف بزنیم دخملی...

اره بد نبود ولی به غافلگیریش می ارزید.
منم نگران این موضوعم ولی ببین مریمی ما خودمون باید کاری کنیم که عشق و علاقمون عادی نشه! نباید به بودن هم عادت کنیم! خودت که میدونی چی میگم
اپدیت , موافقم
در اولین فرصت حتما خانومی

پرستو دوشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:18 ب.ظ http://love91.blogsky.com/http://

سلام مژگان جونم تولدت مبارک
ان شاءلله همیشه خوب و خوش و سلامت باشین
بازم ممنون که بهم سر میزنی رفیق همیشگی
برات بهترین ها رو از خدا خواستارم

فریناز دوشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 06:51 ب.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

چه تولدای قشنگی ین این تولدا

آخریشو 5 سالگی م گرفتم و دیگه م نگرفتم


ایشالله خوشبخت باشی همیشه عروس خانوم گل

آره قشنگن
این تولد یه تولد خاص بود , نشونه محبت کسی که دوسش دارم و من براش خیلی مهمم!
منم بزرگترین تولدم شیش سالگی بود!
ممنونم فریناز جون
برات ارزو سلامتی و خوشبختی میکنم.

مرتضی دوشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:44 ق.ظ

همه روزهای عمرت واسه من روز تولدته عزیزم

مهربون من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد