بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ
بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ

بـــــانـــوی اردیــبـهشـتـــ

لحظه ی آخر

به نام مهربانترین


خدایا نگذار دمی بی تو بمانم که بی تو بودن عمر مرا به انتها میرساند...


همیشه لا به لای روزمرگی ها چندتا نقطه هست که دوست دارم وایستم و خستگی روحمو در کنم و دوباره از نو حرکت.

یکیش بهاره ، رویش و تازه شدن ، یکیش اعتکافه ، سه روز دور شدن از همه دنیا ، خوندن دسته جمعی قرآن و اون دعای ام داودی که پر از اسم خداست و گریه های بی صدا و اشکای لای مفاتیح که آخرش گره میخوره به اذان مغرب و گرفتن حاجت ها و آرامش دلها

و مـــاه رمضـــــــون 

یک ماه مهمون خدا بودن ، کنار خدا بودن ...و  شبای قدر و افطار هایی که سبزه.

احساس خوبی دارم که یه سال دیگه هم لیاقت مهمونیشو داشتم. که تونستم هم ردیف بنده های خوبش پای یک سفره باشم که شاید از گذر دلای پاک اونا دست های منم به آسمون برسه!

خداجونم ، من سعیمو کردم برای بنده خوبی بودن . اشک هایی که ریختم شاهده. سحر شب بیست و یکم تو ماشین تو راه برگشت از امامزاده ، دردو دلامو که شنیدی. میدونی که چی ازت خواستم...

فردا عید فطره ، عیدی برای مهمونای درگاه آسمونی. خدای مهربون من ، عیدی ما سلامتی پدر و مادرهامون ، روشنی دل و عاقبت بخیری برادر و خواهرهامون و آرامش و صبر و عشق برای دوستا و عزیزامون.

محبوب من ، شاید ما خیلی چیزها ازت خواستیم ، اما تو که از دل ما بیشتر از خودمون باخبری ، خودت چیزهایی رو اجابت کن که بعد مجبور نشیم با چشم گریون و نگاه پشیمون بیام و ازت بخوایم که پسش بگیری.

مهربون بی همتای من ، تو خودت به صلاح ما واقفی و من سکوت میکنم در برابر مهربانی ات که میدانم تو بیشتر از من دوستم داری.


** عید همگی دوستان خوبم مبارک **


نظرات 6 + ارسال نظر
بهترین روش کسب درآمد اینترنتی پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:12 ب.ظ http://kasbdaramad2450.mihanblog.com/

بهترین روش کسب درآمد اینترنتی
-----------------------------------------------------
* تبریک برای کاربران بلاگ اسکای »»» کسب درآمد مطمئن شما
* راهی آسان ، سریع و لذت بخش برای کسب درآمد ...
* نگران سرمایه اولیه نباشید ، رایگانه رایگانه...
* دوست دارید دوبرابر بازدید وبلاگتان پول دریافت کنید ...
* مثلا : 2000 بازدید کننده در روز»»»» 40000 ریال درآمد...
* ایجاد وبلاگ رایگان روی سایت (کسب در آمد از گوگل برای اولین بار در ایران)
* در وبلاگ ایجاد کرده روی سایت مطلب ارسال کنید و از تک تک ارسالی ها از سایت دریافتی داشته باشید...
* فراتر از آنچه تصورش را می کنید...
* از بازدید کننده های وبلاگهای خودتان هم کسب درآمد کنید حتی یک نفر ...
* دوست داری عضوش بشی ؟ پس سریعتر روی آدرس زیر کلیک کن...
http://kasbdaramad2450.mihanblog.com/

...

اول شد!

سهیل پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:22 ب.ظ http://Titbit.BlogSky.Com

گویند سلام طلائی ترین کلید برای صعود به تالار آشنائی هاست

پی صمیمی ترین سلام تقدیم تو باد . . .



♥ ♥ ♥ عیـــــــــــد شمـــــــــا مبـــــــــــارک ♥ ♥ ♥

سلــــــــــام

عید شما هم مبارک

فریناز پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:22 ب.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

این قبول نیستا!

من خودم اولم تازشم


عیدت مبارک
به به
شیرینی اینا بده ببینیم


چقد خوب بود...
چقد آروم و راحت و ساده و صمیمی نوشته بودی

نقطه های شروع دوباره

بهار
اعتکافو تاحالا تجربه نداشتم ولی باید خیلی عجیب باشه...

ماه رمضون

عرفه ی پارسالمم جز همینا بود چون دو سه روز رفتم شلمچه و برگشتم براش...

و حتی تاسوعا عاشورا

اینا وقتاییه که روحت یه استراحت می کنه

که دیگه راحت می تونی گریه کنی راحت می تونی ساعتاییو واسه خودت بذاری و فقط به زندگیت به خدات به کارایی که کردی فک کنی
رها از دنیا

اووووم چقد خوب گفتی

همیشه م می گم منم خدایا من خیلی چیزا ازت خواستم ولی تو اون چیزاییو بهمون بده که بهترین صلاحه... که پشیمونی نداشته باشیم بعدش...
چون اونه که آگاه مطلقه... ما که چشممون فقط لحظه رو می بینه و حتی از یه ثانیه بعد خبر نداره...

ایشالله که یکی از پربرکت ترین ماه رمضونای عمرت بوده باشه مژگان جون
بانوی اردیبهشتی

ایشالله برات دنیا دنیا حال خوب داشته باشه تا سال دیگه و یه مهمونیه دیگه

موفق باشی بانو

بازم مرسی فریناز آسمونی
راحت نوشتم چون از ته دلم بود ، همون لحظه ، همون دم نوشتم
دست تو فاطمه مرسی که تلنگر این یادداشتچه بودین.
اره ، زمان هایی تو زندگی پیش میاد که توقف می کنی و حس میکنی که فقط خودت هستی و خدا . اونوقته که با تموم وجود حس میکنی که خدا داره بهت نگاه میکنه! همیشه میبینتتا اما گاهی تو به خودت میای و نگاهشو حس میکنی!
منم خیلی از این وقتا داشتم. حتی خیلی کوچیک و کوتاه!
شاید به قدر یه زیارت امامزاده اونم یه آن و یهویی پیش میاد و خلوتی اون مکان مقدس که باعث سکوت مطلق و غرق خودت و خدایی کردنش میشی.یا گریه دخترکی که دست تو ضریح امامزاده زار میزنه و تو رو از همه چیز جدا میکنه و با خودت میگی چی باعث این گریه تلخ شده! خدایا شکر بخاطر چیزایی که بهم دادی و ندادی و یادت میره که چی میخواستی! و تموم راه بهش فکر میکنی و برای آرامشش دعا

بازم پر حرفی کردم!
منم برات همین آرزوها رو دارم حاجیه کربلایی فریناز آسمونی

محمدرضا جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:47 ب.ظ http://mamreza.blogsky.com

سلام
عیدت مبارک.
طاعات و عبادات قبول.
عیدی منو بده سریع

سلام از ماست
عید شما هم مبارک
عیدی شما یه عالمه دعای خوب خوب که براتون میکنم!
عاقبت به خیر شی مادر

فاطمه شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:23 ب.ظ http://lonely-sea.blogsky.com/

اجازه بده آروم بخونمش فقط و برات بهترین ها رو از خدا بخوام...

این که به بهترین ها برسی و ماه رمضون امسال برات پر بوده باشه از خوبی ها...

و سال بعد بهتر از امسال...

ممنون برای این قلم ساده و روون...

به دلم میشینه

ممنونم که هستی فاطمه
و ممنون تر که بهم سر میزنی
و ممنون تر تر که نظرتو بهم میگی!

قلمم؟
ممنون

مهسا یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:20 ق.ظ http://www.delane.blogsky.com

سلام سلام
عید همه مبارک


سلام
عیدت تو هم مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد